De eerste stappen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Johan J - WaarBenJij.nu De eerste stappen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Johan J - WaarBenJij.nu

De eerste stappen

Door: JohanJ

Blijf op de hoogte en volg Johan

23 April 2017 | Nederland, Utrecht

Hey!

Vandaag ga ik beginnen met een verhaal bij te houden van mijn voorbereidingen en voortgang. Ik heb namelijk een grote droom, en daarvoor heb ik ook nog veel te doen!

Ik ben van plan om vanaf april '18 (Nog 11 maanden!) een jaar lang de wereld om te gaan. Dat begint met 18 weken Azie, 14 weken Oceanië en ik sluit af met 18 weken Zuid Amerika. Ik wil in April vertrekken zodat ik alle moessons en hete seizoenen vermijd, en ik met Carnaval in Rio de Janiero kan zijn.

Om dat mogelijk te maken bouw ik aan een site voor PR-bureaus. Op die manier hoop ik genoeg inkomen te vergaren om mijn baan op te zeggen, en online te leven.

Dit verhaal gaat over de voorbereiding en de voortgang hierop. Hopelijk helpt dit mensen die ooit hetzelfde willen, is het een document waar mooie herinneringen in terecht komen, en is het een schop onder mijn hol om hier nu echt iets van te gaan maken!

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Johan

Actief sinds 23 April 2017
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 757

Voorgaande reizen:

01 April 2018 - 01 April 2019

De wereld rond

Landen bezocht: